5 Effective Ways To Get More Out Of Mediterranean Cuisine

5 Effective Ways To Get More Out Of Mediterranean Cuisine

תיכון מאכל הוא מדהים מאז משל וריאציות המקומיות, שלה טווח של מרכיבים ו שלה צדדי, שהוא תוצאה של עקבות השפעה שונה אומות היה אחד על השני. חלק אנשים assert זה נמנית העולמות הבריא, אפילו קוראים לזה תוכנית דיאטה. חי העלה ביותר הן כבשים ועזים, בשל כי רוב את שטח במקומותינו הוא מושלם עבור החיות האלה. דגים ופירות ים ארוחות הם כן נרחב פרושים ו המועדפת, אם כי הדג בעיקר מיובאים מאז הדיג הנה באמת קל. שמן זית ושום הם התבלינים הפופולריים ביותר, ובשר צלוי, פלאפל, חומוס בפיתת הלחם ביותר ידועים זה בחלקים המזרחיים

הקופינאס - מסעדה ים תיכונית בשרון התיכון ניתן לחלק שלוש בישול באזורים: אירופה דרום (איטליה, ספרד וצרפת) שהוא מיטב לזיהוי עבור יינות ועשבי תיבול שלה, צפון אפריקה (מרוקו) אשר מתובל על ידי תבלינים, ובמזרח התיכון (מצרים, יוון, טורקיה, סוריה, ישראל).

הזוכה ב האקלים ו שטח הם באמת דומה בכל רחבי אזור, ולכן יש לנו חמות ויבשות עונות קיץ , ו מתון מגניב עונות החורף. הקרקע היא ולכן יבש, והאור ברור. יש לנוף התרכך מתאר של ירוק מאז של מגן ניקוי צמחים, ו ברור צבעים הכחולים מן הבעיות החמורות ביותר אינטנסיבי המים והשמים מעל.

. ירקות יש יותר ייחודי פונקציה הודות האדמה הפורה השפע על ידי אקלים מתון . חלק מן הפופולריים ביותר ירקות הנה עגבניות, בצל, חצילים, פלפלים, פטריות, מלפפונים, ארטישוק, וחלק ירקות כמו עדשים, ועוד ייחודיים אלה כמו חומוס, פאבה שעועית יוצרים מצרים.

רבה שבשר מסופק על ידי קטנות בגודל חיות כמו טלה, ארנבים , עופות, בשר חזיר, וכבשים ועזים גם הצעת חלב להכנת גבינות ויוגורטים. בקר הוא מאוד נדיר בגלל הארץ היא לא. מתאים לגיוס החיות האלה